De snelste manier om ons te contacteren is via email. Aarzel niet om ons al uw vragen te stellen op email info@start2party.com
0479 07 64 55 (nederlands)
U kan ons ook via Facebook, Instagram en Google + volgen.
Ja dit kan zeker, een meerprijs komt éénmaal in rekening (verschilt per produkt zie meerprijs)
Bij alle produkten waar het mogelijk is eigen ontwerpen door te sturen kan u ons de file doorsturen. Let wel, pas NA controle door ons van de file bevestigen we al dan niet of wat u hebt doorgezonden "drukbaar" is.
We geven de voorkeur aan vector files; .ai /.eps files maar anderen kunnen ook
We hebben zo duidelijk mogelijk geprobeerd de artikelen online te zetten in produktcategorieën. Per produkt kan je dan de gegevens gaan verfijnen en persoonlijk aanpassen.
Alle stukken worden uniek en artisanaal in ons atelier gemaakt, dit is geen bandwerk maar handwerk, kleine verschillen onderling kunnen voorkomen.
Bijbestellingen kunnen meestal per stuk gebeuren, gelieve ons daarvoor een afzonderlijke mail te sturen met de omschrijving van de gewenste artikelen.
Je kan tot één jaar na datum bijbestellen.
We zijn er ons van bewust dat niet alle klanten voldoende ervaring hebben met webwinkelen en geeft daarom als bijkomende garantie de mogelijkheid om bestellingen binnen de 7 dagen te annuleren door het sturen van een e-mail met de vraag tot annulatie. Na aanvaarding van uw annulatie-aanvraag sturen we een email ter bevestiging en stort de bedragen die reeds gestort zijn terug. De consument beschikt niet over het recht om van de afkoop af te zien in geval van A) persoonlijk karakter, gepersonaliseerde artikelen en B) alle voedingswaren (bederfbaar) ref: wet op de marktpraktijken en consumentenbescherming. Door akkoord te gaan met de aankoop, gaat de consument akkoord met de algemene voorwaarden zoals hierboven beschreven.
De koper heeft het recht om bij één of andere reden van ontevredenheid, de bestelling (of een deel ervan) te retouneren. Je hebt hiervoor 14 kalenderdagen, gerekend vanaf de leveringsdatum. Een retourzending moet ons binnen de 7 kalenderdagen schriftelijk of per email worden gemeld. Je ben als koper verantwoordelijk voor de retourzending, de kosten van de retourzending nemen wij niet voor onze rekening. De artikelen dienen ons teruggstuurd te worden in ongebruikte en onbeschadigde staat, in de originele verpakking. Het recht voor retourzendingen geldt niet voor artikelen met A) persoonlijk karakter, gepersonaliseerde artikelen en B) alle voedingswaren (bederfbaar) cfr wet op de marktpraktijken en consumentenbescherming.
Wat zijn de verzendings en verpakkingskosten ?
Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt en veilig verstuurd binnen België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk (andere landen op aanvraag).
De prijzen van de artikelen zijn exclusief verzendings- en verpakkingskosten, hieronder een tabel met een overzicht, let op dit zijn niet enkel de verzendingskosten, we moeten ook rekening houden met de verpakkingskost (dozen, enveloppes en vulmateriaal.
We werken altijd met verzekerde verzendingen met verplichte handtekening voor ontvangst.
Vanaf 100 € verzenden we GRATIS.
We werken met Bpost. Normaal brengt de postbode je pakje mee (meestal voor 13 u), sommige gemeentes werken met een extra postronde voor de pakjes.
Via de Track & Trace van de Post die u doorkrijgt, na vertrek pakje, kan u dit ten aller tijde opvolgen.
Bij afwezigheid krijgt u een briefje in de brievenbus en kan u de dag nadien het pakje in de post (of postpunt) gaan afhalen. Je kan via dit briefje ook een 2 levering aanvragen.
(voor NL is dit TNT postpunt).
Je ontvangt een bericht meteen na het plaatsen van de bestelling.
Je ontvangt een bericht zodra we de betaling hebben ontvangen.
Je ontvangt een bericht zodra de bestelling bij ons vertrekt.
Heb je nog vragen over de status van je bestelling, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen (info@start2party.com).
Bij ieder produkt staat de geschatte levertermijn vermeld.
We proberen u dmv mails op de hoogte te houden van de vordering van uw bestelling en doen er alles aan om binnen de afgesrpoken termijn te leveren.
Indien u iets wilt bestellen en u heeft het vroeger nodig, gelieve dan eerst contact op te nemen of we het ertussen kunnen nemen en/of in stock hebben.
Indien u een bestelling vroeger wenst te ontvangen, graag op voorhand een email met de vraag of dit mogelijk is, als er ruimte is dan doen we dit zonder meerprijs.
Leveringstermijnen zijn nooit bindend.
Je krijgt automatisch een factuur bij vermelding BTW nummer (per email) , gelieve goed na te kijken of alle gegevens correct zijn (BTW nummer).
Verkopen zonder BTW nummer gaan in het kasboek als ticketverkoop.
1) Online betaling met Visa, Bancontact, Ideal, Mastercard, Paypal. Deze betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. Een online betaling wordt onmiddellijk geregistreerd, de bestelling kan dan ook heel snel verwerkt worden.
2) Bankoverschrijving (bankgegevens). Deze betaling neemt enkele werkdagen en beslag. Gezien we niet dagelijks de rekeningen controleren kan het zijn dat de bevesting hiervan wat langer duurt. Heb je betaald via overschrijving en je hebt binnen de 7 dagen geen bevesting van ons gekregen, neem dan even contact op.
Enkel betaalde bestellingen gaan in de planning (dit wil niet zeggen dat je kan annuleren zolang je niet betaald hebt, hier gelden de algemene voorwaarden voor annulatie/retour).